E-Ticaret geleneksel alışverişin çağımıza uygun bir şekilde, online sistemler üzerinden yapılmasıdır. Ürün Devamını Oku
E-Ticaret sitelerinizde yapılacak optimizasyonlara yer verdiğimiz blog yazılarımız sizlerle. A’dan Z’ye E-Ticaret sitelerinde yapılması gereken işlemler, güncel optimizasyonlar, güncel teknolojileri sizlerle paylaşıyoruz. Ayrıca TozSoft Profesyonel E-Ticaret Paketleri ile e-ticaret yazılım ihtiyaçlarınızı da karşılıyoruz
Günümüzde artık ticaret sektörü çok farklı alanlara yayılıp hızlıca gelişmeye Devamını Oku
Kurumsal düzeyde arama motoru optimizasyonu (SEO), bir dizi zorluğun yanı sıra fırsatları da beraberinde getirir. Daha Devamını Oku
İçerik pazarlama konusunda bir yerlere gelmek istiyorsanız iyi bir stratejiye ihtiyacınız olacaktır. e-Ticaret siteleri başta Devamını Oku
Online satış yapan bir e-ticaret sitesine sitesine sahipseniz KPI kullanmanız gerekmektedir. Eğer sektöre yeni girmişseniz veya Devamını Oku
Kelime anlamı olarak elektronik ticaret anlamına gelen e-ticaret; online olarak internet üzerinden yapılan mal ve hizmetlerin üretim, tanıtım, satış, sigorta, dağıtım ve ödemelerinin internet üzerinden yapılmasıdır. Halk arasında fiziki ürünlerin internet üzerinden satışı olarak benimsense de online olarak alınan ürün, hizmet veya diğer işlemler e-ticaret kapsamındadır.
E-ticarete geçiş için birçok önemli etken yer almaktadır. Bunların başlıca sebepleri lokal mağazadan kurtularak global pazarda satış yapma isteği, 7/24 açık olan mağaza, genişleyen online pazarda yer alma isteği, e-ticaret ile büyüme arzusu ve e-ticaretin makul fiyatlarla yapılabilme fırsatları firmaların e-ticaret sitesi açması için en çok tercih edilen sebepler arasında yer alıyor.
İnternet üzerinden ürün veya hizmet satmak istiyorsanız sizde işinizi e-ticarete taşıyabilirsiniz. E-ticarete başlamak için öncelikle bir yol planı belirlemeli, satış yapacağınız ürün ve satış stratejilerine karar vermeli, kurumsal/şahış/sermaye şirketine sahip olmalı ve ürünlerinizi sanal mağazanız da sergilemek için e-ticaret yazılımı satın almalısınız. Aynı zamanda e-ticaret yazılımına sahip olmadan pazaryeri mağazalarına kayıt olarakta e-ticaret yapabilirsiniz.
E-Ticaret üzerinden satış yaptığınız ürünleri faturalandırmak ve vergilerini belirlenen tutarlarda ödemek Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca zorunludur. Aynı zamanda Kredi Kartı / Sanal Pos / EFT ile yaptığınız tahsilatlarda yine kanunlarca zorunludur. Faturalandırma yapmak için kurumsal veya şahıs firması açmanız gerekmektedir.
Eğer sanal mağaza açmak istiyorsanız bunun en büyük temellerinden biri güvenli bir e-ticaret yazılımına sahip olmaktır. Çünkü ekleyeceğiniz ürünlerden satış stratejilerine, ödeme yöntemlerinizden entegrasyon modüllerine kadar tüm özellikler sizin satış kabiliyetinizi belirler. Hızlı, kullanıcı deneyimi odaklı ve güvenli ödeme altyapısına sahip e-ticaret yazılımı sizi her zaman rakiplerinizin bir adım önünde tutar. Farklı promosyon seçenekleri sunan, müşteri grupları yönetimi sağlayan, eklenti ve modül entegrasyonu sağlayan, farklı sanal poslar ile uyumlu, CMS yönetimi gibi özellikleri bulunan e-ticaret paketleri ile ihtiyacınıza yönelik çözümler sağlayabilirsiniz.
E-Ticaret uygulamalarında farklı terimler vardır. B2B, B2C ve C2C Pazarlama Yöntemleri ile bu kullanılan terimlerin başında gelir. Kısaca özetlemek gerekirse B2B Pazarlama firmadan firmaya; B2C Pazarlama ise firmadan müşteriye; C2B Pazarlama müşteriden firmaya; C2C Pazarlama ise müşteriden müşteriye ifadelerinin kısaltılmış halidir. Her satış yönteminin de birbirinden farklı yönleri, avantajları, ve stratejileri vardır.