TozSoft Yükleniyor Lütfen Bekleyiniz..

Tozsoft Blog

TozSoft Blog yazılarımız ile sizlere sektör ile ilgili güncel konulardan haberler, siteniz için yararlı olabilecek araçların kullanımı, ipuçları,karşılaşabileceğiniz hatalar ile ilgili çözümler, yazılımcılara yönelik alternatif optimizasyon yömtemleri gibi bir çok konuda bilgi alabilir, ileriye yönelik başarılı adımlar atabilirsiniz.

Google Görüntülü Reklamların Avantajları Nelerdir?

34 0
Google Görüntülü Reklamların Avantajları Nelerdir?

Google’ın en çok tercih edilen reklamlarından biri de Google görüntülü reklamlardır. Google Adsense yayımcısı olan her sitede Google reklamlarınızın görünmesi sağlanır. Böyle markanızı ve hizmetlerinizi insanlara tanıtmış olursunuz.

Farklı cihazlarda, web sitelerinde, uygulamalarda hedef kitlenizi belirleyerek reklamlarınızı oluşturabilirsiniz. Google Adwords görüntülü reklamlar iki milyondan fazla web sitesinde ve 650.000’den fazla uygulamada yayınlayarak, kullanıcıların her an dikkatinde olur.

 

Google Adwords Reklamları

Google Adwords Görüntülü Reklam Türleri Nelerdir ?

Google Adwords’te birden fazla reklam reklam yayınlama türü vardır. Bunlar metin, resim (banner), GMail ve Uygulama. Metin türü reklamları genellikle Google Arama Ağı gibi başlık, iki metin satırı ve bir URL içererek oluşturulur. Harekete geçirici bir slogan ile müşteriyi siteye çekmeniz sağlanır. Banner reklam türü ile hazırlamış olduğunuz bir görseli, animasyonu, etkileşim öğelerini kullanarak oluşturduğunuz kampanya ile müşterileri sitenize çekmeniz sağlanır. GMail reklam türü ile milyonlarca kullanıcı olan GMail’de kullanıcılara reklamlarınızı sunabilirsiniz. Uygulama reklam türü ile de seçeceğiniz hedef kitle ve kategoriler ile kullanıcılara ulaşarak reklamlarını yayınlayın.

 

Görüntülü Reklamlar Nasıl Oluşturulur ?

Her reklam öğesi gibi Google Görüntülü reklamları da 3 ana öğeden oluşur. Reklam Amacı, Hedef Kitle ve Bütçe… Öncelikle istediğiniz Görsel reklam türünü ve öğelerinizi seçerek reklamınızı oluşturuyorsunuz. Oluşturduğunuz reklamlara bağlantılar harekete geçirici mesajlar ile zenginleştiriyorsunuz. Ardından görsel reklamınızın hangi sitelerde yayınlanacağını seçmeniz gerekli. Google Arama Motoru’nun algoritması sayesinde web siteleri ve içerikleri sınıflandırılır. Sizin seçeceğiniz kategori ve hedef kitlenin bulunacağı siteler otomatik olarak seçilerek reklamlarınız oralarda yayınlanmaktadır. Ardından bitçe belirleyip reklamlarınızın kaç gün yayınlanacağını seçebilirsiniz.

 

AdWords Reklam Kampanyaları


Reklamlarınızı Daima Geliştirin

Reklam kampanyalarında analiz ve geliştirme ön planladır. Yayınlamış olduğunuz reklamlarınızın performanslarını ve bütçe giderini daima takip edin. Kullanıcı alışkanlıklarına göre reklamınızın içeriğini hedef kitlenize göre güncelleyin. Böylece reklamlarınızdan maksimum verim sağlamış olursunuz.

 

TozSoft ile Farklı Bir Deneyim

Eğer reklam oluşturmak için yeterli bilgiye sahip değilseniz veya profesyonel destek almak istiyorsanız, TozSoft uzman kadrosu ile sizlere hizmet sağlayacaktır. Reklam kampanyanızı marka ve hedef kitlenize göre oluşturarak reklamlarınızın sonuçlarını ölçer ve etkileşim oranınız daima arttırılır. Oluşturulan reklamlarla web sitesi ziyaretleri, telefon aramaları ve satın almalar gerçekleştirilmeye çalışılır. Eğer başarılı bir reklam yönetim hizmeti almak istiyorsanız aşağıda yer alan talep formunu doldurarak Google Adwords Reklam Yönetim Hizmeti‘ne sahip olabilirsiniz.

İletişim
  • Tozsoft Yazılım Elektronik Tasarım Danışmanlık Matbaa İmalat ve Dış Tic. Ltd. Şti.

  • Ziya Gökalp Mah. Süleyman Demirel Blv. Mall Of Ofis Blok Kat:15 D:124 Başakşehir / İstanbul
  • 0(850) 225 90 58
  • info@toz.com.tr
Sosyal Medyada TozSoft

Sosyal medyada takip edebileceğiniz hesap adreslerimiz.

2017 - Toz ® ● TUM HAKLARI SAKLIDIR