Tozsoft Blog

TozSoft Blog yazılarımız ile sizlere sektör ile ilgili güncel konulardan haberler, siteniz için yararlı olabilecek araçların kullanımı, ipuçları,karşılaşabileceğiniz hatalar ile ilgili çözümler, yazılımcılara yönelik alternatif optimizasyon yömtemleri gibi bir çok konuda bilgi alabilir, ileriye yönelik başarılı adımlar atabilirsiniz.

E-Ticaret Mobil Uygulaması Nasıl Başarıyı Yakalar?

 E-Ticaret Mobil Uygulaması Nasıl Başarıyı Yakalar?

Bir e-ticaret uygulamasını kurmak artık önemli değil. Aynı zamanda kurduğunuz uygulamayı nasıl yönlendirmeniz gerektiğide önemlidir. Bu gönderide bir e-ticaret uygulaması oluşturmanın adımlarından ve nasıl daha başarılı olunur bundan bahsedeceğiz. Bir çevrimiçi site veya uygulama müşterilerini kazanmak ve başarılı olmak istiyorsa, mümkün olan en iyi kullanıcı hizmetine sahip olmalıdır. Anahtar, mevcut tüm temas noktalarında tüketicilerle iletişim kurmak ve her seferinde daha iyi hizmet vermektir.

Günümüz dünyasında, sorunsuz bir akıllı telefon arayüzü en kritik nokta. Bunun nedeni, akıllı telefon trafiğinin tüm trafiğin% 60’ından fazlasını oluşturması ve mobil gelirlerin giderek iyileşmesidir. Ayrıca, bir müşteri depolama sırasında kuruluşun mobil web sitesini inceler. Çevrimiçi iş yapmak istiyorsanız, bu gereklidir.

Ancak, daha fazla turist, daha fazla satış ve daha fazla müşteriye yol açan güçlü bir mobil e-ticaret uygulamasını gerçekten nasıl geliştirebilirsiniz?

E-Ticarette Sahip Olunması Gereken Unsurlar

Yazılımın oluşturulması, tüm hedeflere ulaşılmasını sağlamak için mimari, ürün üretimi ve satış personeli arasındaki güçlü işbirliğini içerir. Uygulama özellikleri, mobil e-ticaret uygulamalarının başarılı bir şekilde geliştirilmesi için büyük ölçüde önemlidir.

Öncelikle, kullanıcıların hedeflerine ulaşması için uygulamaya dahil edilecek ana işlevlerin dikkate alınması gerekir. Aşağıdaki özellikleri sunarak kullandığınız e-ticaret paketinin özelliklerine göre şirketiniz için iyi bir başlangıç ​​yapabileceksiniz:

Kayıt – Bu önemli bir bulmaca öğesidir. Komut dosyanızı görüntülemek ve satın almaya başlamak için kullanıcıların kaydolması gerekir. Her iki kullanıcının da işlemlerini kolaylaştırmak için bir hesabının olması gerekir, böylece profillerini özelleştirme, alışveriş sepetlerini tamamlama veya bağlanana kadar ödeme özelliğini kullanma seçeneklerine sahip olurlar. 

Basit bir kontrol – Alışveriş sepetini çalıştırmak zor ve sinir bozucu olabilir. Herhangi bir E-ticaret Şirketi biçimi yalnızca ürünlerini pazarlamakla kalmamalı, aynı zamanda alışverişi hızlı ve şeffaf hale getirmelidir. Bir mobil e-ticaret programı aşağıdaki gereksinimlerden herhangi birini karşılamalıdır:

Çıkış – Kullanıcılar için e-ticaret uygulamanızı ziyaret ettiklerinde en popüler iletişim biçimi, büyük olasılıkla ödeme yoluyla gezinme olacaktır. Kullanıcı, iyi yapılandırılmış bir ödeme sürecini denemek için sınırlı bir süre harcar ve uygulamaya hoş bir deneyimle geri dönerek, tüm basit arama prosedürleriyle birleşmeyi daha da sorunsuz hale getirir. 

Ödeme – Müşterilere sunduğu ödeme yöntemleri, bir e-ticaret girişiminin en önemli yönlerinden biridir. Ödeme seçeneklerinin olmaması tüketicilerinizi çeşitli sorunlara bırakabilir. Bu ilişkide, bir e-ticaret çözümünün parçası olarak bir ödeme platformuna sahip olmak, ödeme seçeneklerinin özelleştirilebilir olmasını sağlar. 

Anlık bildirimler -Stok bilgileriniz ve satış verileriniz anlık bildirim programı ile müşterilerinize daha kolay sunulur. Ayrıca, uyarılmak istediğiniz her an, ürün kullanıcılarının e-posta adresleriyle giriş yapmaları beklenmez. Ardından kullanıcınız, push bildiriminize bastığınızda bunları taramak zorunda kalmadan, ürün özelliklerini işlem sayfanızda hemen görebilir.

İncelemeler ve derecelendirmeler – Tüketicilerinizin e-ticaret uygulamanıza ürünler ve hizmetler hakkında doğru incelemeler sağlamasına izin verin.Tüketicilerden geri bildirim bırakmalarını ve uygulamalarını derecelendirmelerini sağlayarak, ürünlerinizin güvenini ve gelirini artırmaya büyük ölçüde fayda sağlayacaksınız. Geri bildirimlere ve derecelendirmelere teşvik etmek için temel özellikleri kullanarak müşteri deneyiminde daha büyük bir getiri elde edebilirsiniz.

İstek listeleri – İstek listesi, tüketiciler tarafından satın alınan ürünlerin listesidir. İstek listesi oluşturup sürdürerek müşterilerden hızlı verim alırsınız. Ayrıca, tüketicileri Android ve iOS için e-ticaret uygulamalarında favorilerini kaydetmeye ve görmeye teşvik ederek, müşterilerin ihtiyaçlarını daha iyi görmelerine yardım edebilirsiniz.

Senkronizasyon – Bir akıllı telefon e-ticaret uygulaması ve bir web sitesi açıksa, müşterinin siparişini tamamlayabilmesi için ikisi arasında hızla geçiş yapabilmesini sağlamalısınız. Senkronizasyon, her müşterinin ister PC’de ister telefonunda ve tabletinde aynı deneyime sahip olması anlamına gelir.

E-Ticaret Mobil Uygulama Geliştirirken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

E-ticaret için her akıllı telefon uygulamasının temelleri aynı kalır. Eklemeniz gereken tek şey, şirketinizin öne çıkmasını sağlamak ve Google arama motoru sıralamalarını en üst sırada tutmaktır. Bir mobil e-ticaret ürünü geliştirirken hatırlamanız gereken temel hususlar şunlardır:

  • Basit gezinme
  • UI / UX özellikleri
  • Görsel
  • Birçok mağazada e-ticaretle ilgileniyorsanız markaların entegrasyonu
  • Envanter yönetimi

Bu, karlı bir e-Ticaret işini yürütmek için benimseyebileceğiniz bir e-Ticaret mobil uygulamasını başlatmak ve oluşturmak için mükemmel bir yöntemdir:

Geliştirme sürecine başlamadan önce, e-ticaret iş hedefinizi aklınızda bulundurun. Müşterileriniz için e-ticaret işinizle hangi benzersizliği veya sorunu çözeceğinizi bilin. Şirketinizin lansmanıyla her şeyi tamamlamayın. Neyin işe yarayıp neyin yaramadığını bilmelisiniz. Alıcılarınızı gerçek zamanlı olarak tanımalısınız. Neye  odaklanman gerektiğini bilmelisin. Bilmen gereken daha çok şey var! Küçük ama somut başlayın. Yalnızca şirketiniz hazırsa genişletin. Yeteneklerinizden ve Uygulama Geliştirme Uzmanlarından iş sürümünüzü iyileştirmek için yardım alın.

E-Ticaret Uygulamasının Geliştirilmesinin Temel Yönleri

Daha ileri gitmeden önce bir e-ticaret akıllı telefon uygulaması oluştururken odaklanmanız gereken temel hususların kapsamlı bir görünümünü ele alalım:

Sanayi ve Pazar Analizi

E-ticaret mobil uygulamasının oluşturulmasının temel taşı, işletmeniz için alıcıyı tanımaktır.Hedef kitlenin tutum ve alışkanlıklarını inceleyin. Dijital çağı ve sevginizi ve nefretinizi bilin. Bu, uygulamayı onlara olabildiğince bağlı olarak oluşturmanıza olanak tanır.

Rakipleri Listeden Çıkarın

Lütfen rakiplerinizi listeden silin. Farklı bir girdi listesi oluşturun.Alıcıların kesin olarak size gelmesi gibi.

UI ve UX

Sakinleştirici renk şemaları, baştan çıkarıcı grafikler ve kusursuz geçişlerle markanıza tüketicilerinize hak ettiği sesi verin. Markalama için seçimler oluşturun ve özelleştirin. Temel müşterileriniz için bu, şirketinizin kimliği olacaktır. Müşterilerin bilinçaltı zihinlerinde kalıcı bir izlenim yaratmak için akıllı markalama taktiklerinden yararlanın.

Aracınızı Seçin

Mobil e-ticaret uygulamanızı geliştirecek teknolojileri belirleyin. Üretim bütçesine bir göz atın, Envanter hakkında bilgi edinin ve CMS’yi, veritabanını, platformu ve programınız için programlama için anahtar dili seçin. E-ticaret programınızı oluşturmak için hedef kitlenizin sisteminin kullandığı bir Android uygulaması mı, bir iOS uygulaması mı yoksa her ikisini birden mi başlatmayı planladığınızı belirlemelisiniz.

E-ticaretin geleceğinin çok umut verici olduğu fikri yadsınmamalıdır. Dolayısıyla , şirketiniz için bir uygulama oluşturmayı planlıyorsanız , işletmenizin uygulama büyümesi için yatırım yapmaya başlamasının tam zamanı.

🎁 E-Ticaret Paketlerimizi
15 Gün Boyunca Ücretsiz Deneyin!

ÜCRETSİZ DENEYİN

TozSoft

Web Hizmetleri, e-Ticaret Yazılımı, e-Ticaret Danışmanlığı ve e-Ticaret Modül Entegrasyonları İçin Profesyonel Destek

Yorum Bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bize Ulaşın

İletişim

  • Tozsoft Yazılım Elektronik Tasarım Danışmanlık Matbaa İmalat ve Dış Tic. Ltd. Şti.

  • Ziya Gökalp Mah. Süleyman Demirel Blv. Mall Of Ofis Blok Kat:26 D:174 Başakşehir / İstanbul
  • 0(212) 801 81 00
  • info@toz.com.tr

Sosyal Medyada TozSoft

Sosyal medyada takip edebileceğiniz hesap adreslerimiz.

2020 - TozSoft ® ● TUM HAKLARI SAKLIDIR