Tozsoft Blog

TozSoft Blog yazılarımız ile sizlere sektör ile ilgili güncel konulardan haberler, siteniz için yararlı olabilecek araçların kullanımı, ipuçları,karşılaşabileceğiniz hatalar ile ilgili çözümler, yazılımcılara yönelik alternatif optimizasyon yömtemleri gibi bir çok konuda bilgi alabilir, ileriye yönelik başarılı adımlar atabilirsiniz.

Bir E-Ticaret Sitesinin SEO Konumunu İyileştirmenin 5 Yolu

 Bir E-Ticaret Sitesinin SEO Konumunu İyileştirmenin 5 Yolu

Bir e-ticaret sitesinin başarılı olması için SEO konumlarından en iyi şekilde yararlanmalıdır.

Google, SEO kurallarını sürekli olarak değiştirmektedir ve en deneyimli pazarlama uzmanları bile değişikliklere ayak uydurmakta zorlanmaktadır. Yoğun bir e-ticaret sitesi için SEO‘nun üstünde kalmak zordur.

Ancak her zaman aynı kalan bazı SEO konumları vardır. İşte bir e-ticaret sitesini büyütmek için beş yol.

1. Harika İçerikler Yazın

Günümüzün en iyi siteleri, tüketicileri düşünülerek oluşturulmuştur. Asıl mesele, kullanıcıyı sadece bir satın almaya değil, tekrar tekrar geri gelmeye zorlayan içerikler yazmaktır.

Yeni, güncel içerikler yazmaya devam etmek önemlidir.

2. Denetim İle SEO Konumunun Geliştirilmesi

SEO kuralları sürekli değiştiğinden, bir zamanlar akıllı hamle olan şey, artık yanlış hamle olabilir. Bu nedenle bir denetim yapmak, sitenizin SEO pozisyonuna yardımcı olacaktır.

İyi bir denetim, e-ticaret sitesinin itibarını kontrol etmekten çok daha ileriye gidecektir. İyi bir denetim sitenin sosyal medyada, arama motoru sitelerinde ne kadar iyi performans gösterdiğini ve sitede bulunan bağlantı sayısını kontrol eder.

3. Doğru Bağlantı Türlerini Dahil Edin

Dahili ve harici bağlantılar, bir sitenin SEO konumunu iyileştirmek için mükemmeldir.

Dahili Bağlantılar

Dahili bağlantılar, kullanıcıların sitede daha iyi gezinmesine yardımcı olur. Sitede sıralama gücünün yayılmasına ve hangi bilgilerin en önemli olduğunun belirlenmesine yardımcı olurlar.

Dahili bağlantılar, site ve kullanıcı arasında güven oluşturur. Kullanıcıların sitenin daha az trafik alma eğilimi gösteren bölümlerine gitmesine yardımcı olabilir ve tüketiciye sitede bir sonraki adımda nereye gitmeleri gerektiğini gösterir.

Her dahili bağlantıyı kullanmak ise doğru değildir. Google’ye kullanılan dahili bağlantıların önemli olduğunu ve tüketiciyi e-ticaret sitesinde en iyi deneyimi elde etmek için ihtiyaç duydukları bilgilere yönlendirdiğini göstermek önemlidir.

Bir sayfanın altbilgisinde dahili bağlantılar da kullanmak mümkündür.

Harici (Dış) Bağlantılar

Harici bağlantılar, diğer sitelere olan bağlantılardır. Harici bağlantıların kötü amaçlı yazılım, 404 hataları gibi zararlı durumlara yol açmadığından emin olmak için kontrol etmeye devam etmekle birlikte harici bağlantılar, zarardan çok daha iyi sonuç verir.

Harici bağlantılar, sitenin sağlayabileceğinden daha fazla değer ve bilgi kattığı için okuyuculara yardımcı olup tanınmış, saygın bir siteye bağlanmak, tüketici ile site arasında güven oluşturulmasına da yardımcı olabilir.

Bu bağlantılar arama motorlarının da dikkatini çeker.

Son olarak, dış bağlantılar bir e-ticaret sitesinin sadece ıssız bir adada değil, bir topluluğun parçası olduğunu göstermektedir.

4. Alakalı Anahtar Kelimeler Kullanın

Hiçbir SEO konumu doğru anahtar kelimeleri kullanmadan tamamlanamaz. E-ticaret siteleri için hangi anahtar kelimelerin en iyi sonucu verdiğini bulmak genellikle zordur. Kullandığınız e-ticaret paketi nin özelliklerine göre de yaptığınız özelleştirmeleri çeşitlendirebilirsiniz.

Bir tüketicinin nasıl düşündüğünü ve hangi kelimeleri kullandığını bilmek, SEO sıralamalarını önemli ölçüde geliştirmeye yardımcı olacaktır.

Bir tüketici bu anahtar kelimeleri veya kelime öbeklerini yazdığında, aradıkları yanıtları bulacağından emin olur.

Aynı anahtar kelimeleri başka rakip şirketlerin birçok kez kullandığını da unutmayın. Aynı kelimeler ve kelime öbekleri için çok fazla rekabet varsa, bu sadece paradan, zamandan boşa harcanan çabadır.

5. E-Ticaret Sitesinin Hızını Arttırın

Kimse sayfaların yüklenmesini beklemekten hoşlanmaz, özellikle de satın alma işlemi yapmak istendiğinde.

Yavaş bir site tüketicileri sinirlendirmekle kalmaz, aynı zamanda ilgilerini hızlı bir şekilde kaybetmelerini sağlar.

Çoğu tüketici 2 saniyeden fazla beklemek istemediğinden, bir e-ticaret sitesinin hızlı bir şekilde yüklendiğinden emin olmak, SEO konumu noktalarından biri olmalıdır.

🎁 E-Ticaret Paketlerimizi
15 Gün Boyunca Ücretsiz Deneyin!

ÜCRETSİZ DENEYİN

TozSoft

Web Hizmetleri, e-Ticaret Yazılımı, e-Ticaret Danışmanlığı ve e-Ticaret Modül Entegrasyonları İçin Profesyonel Destek

Yorum Bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bize Ulaşın

İletişim

  • Tozsoft Yazılım Elektronik Tasarım Danışmanlık Matbaa İmalat ve Dış Tic. Ltd. Şti.

  • Ziya Gökalp Mah. Süleyman Demirel Blv. Mall Of Ofis Blok Kat:26 D:174 Başakşehir / İstanbul
  • 0(212) 801 81 00
  • info@toz.com.tr

Sosyal Medyada TozSoft

Sosyal medyada takip edebileceğiniz hesap adreslerimiz.

2020 - TozSoft ® ● TUM HAKLARI SAKLIDIR